Sunday, April 4, 2010

aku kembali...

hallu....

kat sini ada anugerah blog paling tak aktif tak?....kalau ada aku nak masuk pencalonan la....rasa macam layak ja kan....dah 3bulan hah...aku tak update...tak sempat?bukan alasan....PSM?..juga bukan alasan PMS??...aku bukan dari golongan hawa....

sebabnya....malas....tak rasa nak tulis blog pun...leceh nak update sebab internet macam %$&*..opss kena sensored la kan...sebab blog ni declare "free adult contents"...so budak2 pun boleh baca...OK...tenet lembab...yela..mana ada duit..nak bayar duit broadband...nak beli modem pun tak mampu....so guna la wifi UTM...nah amik ko...free wifi UTM...tak yah bayar punya....

Benda free...mmg la macam tu kan...lagi banyak mau komen...baik ada dari tak dak...tapi macam mana pun...berjaya jugak la aku post kat blog ni kan....

acctually banyak nak cerita la...tapi...malam ni..aku nak tgk ABPBH....huray....nanti update lagi...

No comments:

Post a Comment